Löst sig

Nu var det ett tag sen jag skrev i min blogg så nu är det på tiden att skriva i den en sista gång för i år.
Rätt logiskt att det blir sista dagen då det är den sista December.
Nästa år ska det bli mer bloggande än vad det blivit i år.

På jobbet har det löst sig sen chefen snackade med den där människan.
Det är ju skönt och hittills har det faktiskt hållt i sig.
Verkar som om att det kommer att göra det med.
Men lika bra att inte hoppas på för mycket.

Ikväll ska jag iväg till en kompis så vi blir några styckna som ska lägga ihop och laga massa mat och ha det trevligt.
Just i skrivande stund känner jag inte alls för att åka dit. Men det är ju som vanligt med mig.
Men det blir ju säkert trevligt då jag väl kommit dit.

Något nyårslöfte tänker jag inte ge ikväll men visst finns det saker jag vill ändra på.
Men något löfte om det tänker jag inte ge.
Tycker inte att ett nytt år ska behövas för att förändra saker.
Vill man förändra saker så kan man börja med det direkt.

Nu ska jag faktiskt inte skriva mer förutom att jag hoppas att jag får en trevlig kväll och att ni andra som läser här också får en trevlig kväll.

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Cat

Heey! =)



Hade du trevligt? =D

Jag o sambon var hos svärmor o käkade lite gott. Tog det väldigt lugnt hela kvällen, men hade jättetrevligt! =D



Hoppas du hade det tokroligt, o hoppas verkligen att det fortsätter att vara bra på jobbet! =)

Kramar!

2009-01-02 @ 15:24:00
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Flisansmamma

Heej! Läste igenom din blogg och tycker de är hemskt om hur du blev/blir behandlad på jobb!! Hoppas det upphör för de förtjänar bättre!! Ge aldrig upp!!

2009-01-19 @ 11:51:06
URL: http://minalskadedotterfelicia.blogg.se/
Postat av: Flisansmamma

Sorry nu skriver jag igen!! Tack för dina fina ord!!



Men jag kan inte hjälpa att fråga dig detta?? Hur länge har detta pågått?? Den människan verkar ju inte klok för 5 öre. Blir så irriterad på sånt. När är de egentligen dax att växa upp??



Fattar inte de!! Va skönt att höra att de har löst sig och jag hoppas bara att de blir bättre för dig nu!!

Kram



Ps. KOlla på mitt förra inlägg och de ska vara du förtjänar bättre och inte de....var nog för snabb med fingrarna!!

2009-01-19 @ 19:28:24
URL: http://minalskadedotterfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0