Personangrepp

Jag har verkligen inte orkat skriva nån blogg nu på evigheter men det är väl inte så undra på med tanke på hur jag haft det på mitt jobb med dom där haggorna till kollegor.
Men nu kanske det ordnar upp sig får jag hoppas.
Jag kunde inte låta bli att slänga det där blocket på chefens skrivbord igår när fjäsk gått hem. Jag fick verkligen nog av hennes skit hon höll på med.
Då hon skrivit massa lögner och till och med personangrepp mot mig och skrivit "tur att hon tycker om sig själv när ingen annan gör det" och så vidare plus det gamla vanliga tugget att jag inte kan och sånt.
Det fick bägaren att rinna över hos mig.

Hörde nåt om att chefen min varit vansinnig igår kväll där hemma hos dom över vad den där haggan gjort.
Det hoppas jag verkligen att han visar där idag om han snackat med henne.
Vilket jag hoppas att han gör.
Och att han inte mesar till sig också när han väl står där.

Kanske missbedömde honom lite där genom att låta bli att gå till honom och snacka med honom från början.
Men med tanke på hur han har varit mot henne innan så har jag verkligen inte trott att det skulle vara någon ide att ens göra ett försök men tydligen så kanske han är rättvis när det kommer till mobbing på arbetsplats i alla fall.
Tur att jag lät det gå så långt som jag faktiskt gjorde, då hon började med ännu mer påhopp än tidigare.
Som att skriva "Imorgon jobbar jag med "Angeldevil" BLÄÄÄ".
Helt sjukt att en 36-årig trebarnsmamma beter sig så sjukt. Är det sånt hon lär sina barn, att mobba andra, att det är okej?
Hon måste verkligen gått hem och onanerat och blivit grymt kåt av sitt sätt då hon visste att jag skulle läsa i det där blocket så fort hon vände ryggen till.
Nån annan rimlig förklaring finner jag inte till ett sånt sjukt beteende.
I vilket fall så är den där usla behandlingen av mig oförlåtlig.
Och till och med våra extraarbetare visste om och läste i det där blocket vad hon skrev om mig.
Ruttet av dom också att inte gå till chefen med det. Men på sätt och vis tur, då fick jag ju mer vatten på min kvarn.
Jag lämnade ju något efter mig, men det tar jag i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0