Så omoget

Nu kanske det blir ett slut på den där mobbingen mot mig.
Chefen har snackat med den där haggan nu i alla fall och även med mig, fast dock inte samtidigt.
Och vad han sa till henne har jag ingen som helst aning om.

Hon hade i alla fall hävdat att anteckingsblocket som stod hennes namn på var privat. Men man lägger inte privata saker på en bänk där vem som helst kan läsa dom och den meningen hade tydligen chefen också att man inte gör.
Tur det.

Till mig hade hon skrivit en lapp tillbaka då jag skrivit i ett nytt block och ställt där hon hade sitt att jag skulle gå till facket och att jag var trött på mobbingen och sånt där.

Och det hon hade skrivit var så löjligt. Att hon skulle ringa dit och säga att jag stulit hennes dagbok och att jag gick igenom personliga saker och så vidare.
Hon är en tönt.

Det är nästan så att man börjar skratta åt en trebarnsmammas beteende.
En med tre nästan vuxna barn borde väl bete sig vuxnare än så som hon gjort?
Skriva dagbok om en kollega, det är så omoget gjort.
Jag hatar henne men måste väl komma överrens med fittan då vi jobbar ihop för att det ska funka på den där arbetsplatsen.

Ja, det ska bli intressant att se vad som händer i dag på det där stället.
Om hon säger nåt eller inte!
Hon kanske mognat och lärt sig at hälsa sen chefen pratat med henne.
Men han trodde ju inte på mig då jag sa att jag hälsat på henne fyra gånger utan att få nåt svar.
Då försvarade han ju fittan med att hon säkert inte hörde.
Men han vill väl inte tro nåt sånt om sin favorit så därför är det ju inte sant det jag säger.
Jag blir bara förbannad på idioterna där borta.



Kommentarer
Postat av: Cat

Har det inte löst sig än alltså? =/

2008-12-30 @ 00:11:05
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Cat

Okej!

Härligt att höra! =D



Hittar du på ikväll då? =)

Hoppas du får det jättebra iaf!!



Gott Nytt År! =)

2008-12-31 @ 16:03:36
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0