Gråtfärdig

Vill inte till jobbet idag, jag sitter här och är typ gråtfärdig över att behöva gå dit.
Vad man än gör eller säger så vänder dom på det så att det blir mitt fel i slutändan ändå.
Och givetvis så får dom den puckade chefen på sin sida också då dom slickar hans äckliga röv så dant.

Jag kommer inte bli så långvarig på det där stället har jag en känsla av.
Dom där två haggorna gör ju allt för att sätta dit mig för saker och ting lite fint, fröken fjäsk är extremt duktig på att skvallra till puckochefen för minsta lilla så jag får skit.

Hoppas verkligen att jag hittar nåt annat jobb, jag är verkligen inte känslig för vad det är, bara jag reder ut det.
Och om det så innebär att jag kommer att få flytta så skiter jag snart i det med,
kanske i så fall kommer till ett ställe där jag blir behandlad med respekt
och inte får skit för precis allt.

Jag orkar snart inte mer.
Ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0