I sanningens ögonblick

Jag har kommit på att jag skriver nog bäst när jag är nerstämd, när allt är på topp så finns det ju inget jag behöver bearbeta genom att skriva av mig.
Inte så undra på att det är massa dystra bloggar här inne hos mig om saker och ting som händer och sker.

Ska nog försöka att ändra på det så det blir lite blandat. Kan ju inte vara speciellt roligt för er som läser att enbart läsa om allt elände som jag råkar ut för.
Men och andra sidan så är det ju upp till er om ni vill fortsätta läsa klart hela inlägget eller om ni vill sluta efter bara några meningar.
Jag tvingar ju ingen att läsa.

Kollade förresten på det där programmet, "I sanningens ögonblick"  igår, grymt roligt var det, och man riktigt såg hur han farsan till den där tjejen tyckte det var pinsamt.
Han led nog mer än henne skulle jag allt kunna tro för hon verkade ju inte skämmas över något.
Det programmet lär jag fortsätta att följa, och för er som inte har sett det, kolla på ett avsnitt så får ni se hur skoj det faktiskt är.
Själv skulle jag inte kunna vara med i ett sånt program, jag är för privat av mig för att ställa upp på nåt sånt. Så inga pengar i världen skulle få mig att vara med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0