Intrigerna

Jag blir inte klok på den äldsta haggan på jobbet. Idag var hon hur trevlig som helst. Men lär väl ha berott på att hon fick gå hem en halvtimme tidigare också för att hon skulle till tandläkarn som det så fint hette.
Nästa vecka lär den här dagen vara glömd sen kommer hon att va lika sur igen och bete sig mer omoget än en barnunge.
Var så säkra. Jag har så rätt.
Lär uppdatera om intrigerna.
Inte bara för att ni ska få något att läsa, det här är även mitt sätt att bearbeta saker och ting, genom att skriva av mig.

Jag längtar tills på Tisdag. Jag ska ringa om ett jobb då.
Vill så gärna ha det, behöver verkligen pengarna och skulle inte vara dumt alls med ett jobb till om jag nu har sån tur att jag skulle få det.
Lika gärna som att sitta här hemma och inte göra något särskilt alls på min lediga tid så kan jag ju lika gärna jobba. Så ansträngande är det egenligen inte om man tänker efter. Man är nog mest trött för att man är vaken tidigt. Ja, i alla fall så känns det så för min del många gånger.
Jag kan gärna ta att jag är trött som bara den bara jag får ytterligare ett jobb så att jag tjänar massa med pengar så att jag kan göra något roligt för dom när jag väl kommer på vad jag vill göra vill säga.

På Tisdag ska jag i alla fall uppdatera mig i bloggen om hur det gick med det där jobbet, om dom behöver folk där eller inte och om det blir jag i så fall som får jobb där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0