Lycka

Imorgon ska jag till det där helvetesstället igen som kallas jobb. Jag är inte alls upplagd då jag sitter här och fryser och har mig.
Kanske är därför jag fryser så gudförbannat för att jag inte vill dit, eller så är det så att min huvudvärk och illamående som jag var hemma för har börjat övergå till feber och annat skit.
Hoppas inte.
Pengarna behöver jag mer än väl till mina fina räkningar som ligger i en fet hög.
Jävla räkningar som snor alla mina pengar varje månad.
Pengarna är ju bara inne en snabbvisit på mitt konto och sen drar dom lika fort.
Om dom ändå kunde stanna, för gott.
Men sån tur ska jag väl inte ha.
Får hoppas att jag har tur att vinna några miljoner någon gång.
Då blir jag lycklig.
Pengar gör visst människor lyckliga.
Mig skulle dom göra lyckligare än lyckligast.
Tänk så skönt det skulle vara att vara ekonomiskt oberoende, kunna göra precis vad som när som utan att behöva vända på vartenda öre.
Vilken lycka det vore.
Och då skulle jag slippa det där jobbet jag är på nu och framför allt så skulle jag slippa se haggorna något mer.
Jag skulle säga upp mig innan chefen hann att blinka.
Vilken önskedröm.
Låt denna önskan bli sann.

Kommentarer
Postat av: jackie.ego.girl

Tack för att du frågande :) nja jag äter de jag tycker är lagom alltså inge kött el pasta el godis of course :P så på morgon tar jag typ frukt o te till lunch blir de kanske sallad el nått lätt sen till kvällen försöker ja ta nått lite större som ida tog jag lax tex men igentligen skulle ja behöva planera vad jag ska äta men de har ja inte gjort tack och lycka till med pengarna :) kram

2008-11-17 @ 23:32:34
URL: http://robbansjackiegirl.bloggspace.se/1/
Postat av: Pialotta

hejsan.. såg du varit på Lailas blogg och läst o sett bilder från hennes bak.. Du skrev "kan man få receptet".. javisst om du går in på Kakomaten, min blogg där finns det. laila länkade ju oxså dit. Jag rekommenderar oxså det, för det där är verkligen gott och så lite nyttigt:-)

Ha de fint o lycka till!

http://kakomaten.blogg.se

2008-11-17 @ 23:49:46
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0