Nervös

Det är ju inte med glädje jag åker til jobbet idag. Jag är grymt nervös över vad som komma skall.
Hoppas verkligen att det blir lugnt.
Min mage pallar inte med mer skit nu därifrån.
Jobbigt att behöva oroa sig om hur dagen där kommer bli och om vad jag eventuellt kommer att få läsa för skit om mig själv.
Undra om någon kommer hälsa eller om dom bara blänger som dom är duktiga på.
Bara det är psykiskt jobbigt när folk inte ens kan kläcka ur sig ett hej utan bara blänger surt.

Nu måste jag tyvärr göra mig i ordning och åka.
Lär uppdatera sen ikväll någon gång hur det var och om jag var nervös och orolig i onödan.
Håll tummarna för mig att det varit okej.

Kommentarer
Postat av: jackie.ego.girl

jo det ska jag gör :)

2008-11-18 @ 17:30:34
URL: http://robbansjackiegirl.bloggspace.se/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0