Sex mot sin vilja

Har tänkt på nåt många gånger och det är varför killar aldrig bara kan ligga och gosa efter att man haft sex med dom första gången.
Varför kan dom inte nöja sig med att bara gosa ibland utan att man ska behöva gå hela vägen jämt?
Och säger man att man inte är sugen på sex då blir det inget gos heller.
Duger vi tjejer bara att gosa med  när vi är villiga att gå hela vägen med er?

Har inte haft nån pojkvän som bara har nöjt sig med att gosa efter att man haft sex första gången med dom.
Är det bara jag som har haft otur med killar så sett eller är verkligen alla killar sådär?

Ibland är man inte alls upplagd för sex utan bara själva närheten ändå utan att man ska känna tvång att ha sex.
Men tyvärr så är man ju så otroligt dum i huvudet så att man har sex med dom mot sin vilja för att vara snäll och ställa upp.
Det har ju hänt ett antal gånger att man gjort bara för att man känner sig tvingad till det.
Visst ingen tvingar ju än men det är inte kul med en surande pojkvän heller.

Jag hoppas verkligen att jag nån dag har tur och kan hitta en pojkvän som accepterar ett nej ibland men ändå kan ligga kvar och bara mysa utan att få nåt, i stället för at sura och dra.

Och så hoppas jag att jag kan få turen att hitta en pojkvän som kan ta i mig utan att få sex. Har nämligen varit ute för sånna killar att dom bara kunnat ta i mig då dom velat ha sex. Men annars inte kunnat ge nån kram eller nåt.
Vilket får mig till att absolut inte vilja ha sex.
Jag vill känna mig omtyckt genom både handling och ord om jag ska kunna ha sex med nån jag har förhållande med.

Är det bara ett kk jag har sex med då spelar det ju ingen roll om jag känner mig omtyckt eller ej, då är det ju bara sex och inga känslor inblandade.


Kommentarer
Postat av: Anna

hej! jag känner igen ditt problem. och jag kan trösta dig med att den du letar efter finns där ute. jag har hittat min drömkille, och jag hoppas verkligen att du hittar din också. är så trött på folk som bara utnyttjar varandra för att få det dom själva vill!

kram

2008-11-02 @ 11:38:46
URL: http://www.metrobloggen.se/missdirty
Postat av: Renate

Bra skrivet! Tror många tjejer/kvinnor känner igen sig där...även en del män.

2008-11-03 @ 17:06:40
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0