Underbar

Ibland när jag snackar med mitt ex kan jag sakna honom hur mycket som helst och önska att han fortfarande var min, även att jag egentligen inte vill ha honom igen.
Kan sakna hans omtänksamhet och att han alltid fanns där och ställde upp.
Han var otroligt lätt att prata med om allt och han lyssnade och förstod.
Jag älskade honom grymt mycket den tiden vi var ihop, men som vanligt funkade det inte i längden.
Sorgligt men sant.

Önskar att jag en vacker dag kommer att hitta någon som har hans underbara personlighet.
Men tyvärr så finns det ju inte många som har den.
Så att alltid jämföra alla med honom är nog korkat.
Ingen slår honom.
Än så länge.

Personen i fråga kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Älskar honom, som vän numera.
Han har ett hjärta av guld och är guld värd.

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

jag vet precis hur du känner. en ny älskling kommer aldrig kunna fylla den platsen ett ex en gång hade

2008-11-18 @ 12:04:02
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0