Uppdatering på inlägget "Intrigerna"

Igår kom den där satans pallen fram då chefen själv behövde den annars hade den nog varit gömd än idag.
Den där fjäsk hade ju gömt den.

Och chefen tyckte att att jag fick skylla mig själv att dom skrev anteckningar om mig då jag var som en igekott.
Men förvånade mig inte alls att han skulle tycka en sån sak då han själv hjälpte till att bli av med en tidigare anställd och gjorde så att den personen sa upp sig själv då han inte bara kunde säga upp personen i fråga.
Vilken skitchef.

Och jobbet jag sökte ringde jag om igår, fick det tyvärr inte.
Det var ju riktigt synd, hade så gärna velat ha det men det var redan tillsatt folk där.
Jag gör nästan vad som helst för att få ett annat jobb så jag slipper det jag är på nu.
Horar hellre runt känns det som.
Det är nog fan till och med bättre det än att va på ett sånt skitställe som jag är på nu.

Nu blir det att söka vidare igen, men tyvärr inte det lättaste i dagens läge då det skärs ner på folk överallt.
Men en vacker dag ska turen komma till mig, får jag verkligen hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0