Uppdatering på inlägget "nervös"

Nu har jag varit hemma ett tag och fixat med både det ena och andra så nu tänkte jag att jag skulle sätta mig här och uppdatera som jag skrev tidigare idag att jag skulle.
Det var som vanligt idag när jag kom till det där stället, jag lät faktiskt bli att hälsa för att se om den äldsta haggan hälsade och kors i taket så gjorde hon ju det trots att jag inte hälsade först.
Henne fick jag stå ut med i en timme innan hon slutade.
Jag bara stod och väntade på att klockan skulle gå så att jag skulle slippa se henne.
Anledningen till det var att jag skulle kolla upp om hennes bästis, den fjäskande haggan skrivit något nytt.
Det hade hon. En hel drös osant skit igen.
Plus att hon skrivit och berömt en annan som jobbar där, vilket hon aldrig gör annars, vilket fjäsk.
Fast det är jag ju inte ensam om att tycka att hon är, fjäskig alltså.
Sen när det var den fjäskande haggans tur att börja jobba för att avlösa mig så hälsade jag då jag är lite mer vuxen och uppfostrad än vad hon och den andra haggan tydligen är.
Hon gick bara förbi och låtsades som om att jag inte fanns där.
Moget, eller inte.
Så jag bara gick därifrån då jag slutat utan att säga hejdå. Kändes som om det inte var nån vits med att säga det ändå, för jag hade ändå inte fått något svar.
Var grymt glad över att få åka hem, fast jag åkte inte hem, drog till en grymt bra vän i stället.
Blev bjuden på mat då han ändå skulle äta.
Det var gott och längesen jag åt med för den delen.
Får bjuda tillbaka snart igen.
Frågan är bara på vad?

Kommentarer
Postat av: Lindwall, Johan

haha joo det var rätt kallt.. men man ville ju ha mat så det var bara att hoppa i..



Du slår fan huvudet på spiken på de mesta du skrivet.. :P



Tjingeling..

2008-11-19 @ 10:29:57
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0