Håller tummarna

Inte ens när jag är hemma och sjuk från jobbet så kan jag låta bli att älta skiten som dom håller på med där borta.
Det är ju helt sinnessjukt att jag inte kan släppa skiten och få det ur hjärnan.
Det ska bli intressant att se om den där haggan har plockat fram pallen igen eller om den fortfarande ligger i källaren.
Troligtvis så ligger den väl kvar där.
Tur att jag är sjuk nu då, tänker då fan inte jobba utan den, behöva stå på tå varje gång nån ska ha något som är mycket högre upp än vad jag når.
Funderar på att ta stegen och ställa vid korvgrillen nästa gång jag jobbar och så ska den få stå kvar där tills morgonen efter så dom jävlarna ser att det inte spelade nån roll att dom gömde undan pallen.
Och därför tar och ställer tillbaka pallen åt mig för att slippa plocka bort en stor stege i fortsättningen.
Vem vet, det kanske hjälper.
Hoppas.

Nästan så att det på sätt och vis är skönt att vara hemma från jobbet och vara sjuk. Inte för att jag är personen som gillar att vara hemma då men som det är just nu så älskar jag det, då jag slipper dom där jävlarna.
Nackdelen är att jag får sämre ekonomi.
Men nu är det verkligen värt det för att slippa gå där och få massa blängande blickar på mig och må dåligt.

Jag vill inte dit nästa vecka heller som jag känner nu. Men är väl bara att ta tjuren vid hornen och pallra sig dit.
Hoppas jag kommer att få något annat jobb snart, så skönt det vore.
Men tyvärr är det ju inte lätt att få jobb i dagens läge då folk blir uppsagda hit och dit och dom tar bort massa skift och grejer.
Men gäller väl bara att söka ändå så kanske turen finns med mig efter mycket om och men.
Håller tummarna för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Cat

Joo..svart/vit passar ju bättre till allt. Väljer man olivgrön så blir man lite mer begränsad.. Men den är ändå så galet snygg! =D

O japp...hoppas också den är bekväm. Men skulle den inte vara det så är den iaf riktigt snygg. Får väl ha massa filtar o kuddar i den om den är för hård! =D

2008-11-16 @ 01:35:48
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: leila

Hej. Kul att du kom på besök. Här hittar du receptet.

http://kakomaten.blogg.se/2008/october/havrerutor.html

Oj då, det verkar finnas en historia om en pall, får läsa bakåt i tiden här för att se vad som hänt. Jag har själv jobbat på ett ställe där jag vantrivdes, ungerfär samma sits som du har nu tror jag. Det slutade med sjukskrivning, inte bra att gå till jobbet när man känner så. jag hoppas du får ett annat jobb snart då du vill det. Krya på dig nu och ha det så bra/leila

2008-11-16 @ 20:28:26
URL: http://ladyley.se
Postat av: Emma

Svar; haha jo den lär nog bli rätt dyr :/ Men åh vad jag skulle vilja ha den ändå :D

2008-11-17 @ 07:29:54
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0