Mobbad på jobb

Jag var hemma från jobbet igår, jag hade ont i huvudet ringde jag och informerade om, måste bero på att jag tänker för mycket men det går inte att låta bli när tankarna bara maler i huvudet på mig.
Jag var duktigt förbannad dagen innan på jobbet kan jag ju säga, pallen var borttagen så det försvårade ju mina arbetsuppgifter enormt mycket.
Tack så jävla mycket era jävla idioter, det kommer igen tio gånger om. Ni vet inte vem ni jävlas med.
Sen fick jag se vad den rövslickande haggan hade noterat i ett anteckingsblock om mig, vore ju roligt om det stämde det fittjävlen skrev.
Men dom samlar väl på sig en massa osant skit nu så att dom kan gå till chefen och gnälla så att han säger upp mig och då har jag väl inte så mycket att säga till om, som vanligt, då han lyssnar blint på den där.
Usch, jag mår verkligen inte bra av det där stället.
Det svider och har sig i magen på mig och tårarna bara rinner av bara tanken på att gå dit.
Det är helt hemskt.
Kan man få bli sjukskriven över att man mår psykiskt dåligt över att gå till sitt arbete där man blir mobbad och utfryst av äldre människor än sig själv?
Någon som vet så blir jag tacksam.
Jag vet knappt ut eller in längre, jag står inte ut en minut till.

Kommentarer
Postat av: Cat

Jaa! Gillade den starkt! ;)



Usch, låter inget kul med ditt jobb. =(

Kontakta läkare o säg hur du mår. Vet dock inte hur lätt det är att bli sjukskriven nu för tiden. Jag blev sjukskriven för ca 2 år sedan pga depression. Så stå på dig bara o berätta precis hur det är och hur du mår! Sånt där ska ingen behöva utsättas för! =(

2008-11-14 @ 15:06:16
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Cat

Nejdå! Det är ju din blogg, och där ska du ju skriva vad du känner för! Sen vad andra tycker är egentligen skit samma! Gillar de inte din blogg så har de inget där att göra! ;) Jag kan också gnälla på saker i mina blogginlägg. Och precis som du säger, så skriver man ju av sig i sin blogg!



Jag tyckte ditt inlägg var roligt skrivet, men samtidigt är det tråkigt att du behandlas så illa. =( Hoppas verkligen att de skärper sig!

Och kontakta en läkare som sagt, så kanske du kan få hjälp!



Ha det kanonbra! =)

2008-11-14 @ 16:07:22
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0