Anonym

Det här kommer vara min första blogg jag skriver utan att någon vet att det är jag. Känns rätt skönt på sätt och vis då jag kan skriva om precis vad jag vill utan att behöva tänka på vad jag skriver om.

Jag kan flumma om jag vill det, kan vara allvarlig om jag vill det.
På de andra bloggarna jag har haft som folk vetat att det är jag som skriver har jag inte vågat skriva så mycket då jag vill ha lite privat för mig själv. 

Men i den här bloggen ska jag alltså försöka vara så öppen som jag bara kan.

Men en vacker dag så kommer det nog bli så att jag kanske avslöjar mig.
Ni där ute lär ju bli nyfikna efter ett tag.

Mer än så här blir det inte idag.

Tre frågor bara innan jag drar, vad är det där pingback för något och hur hittar man andra bloggar om man inte kan deras bloggnamn/bloggadress sen innan?
Hur hittade ni hit då ni inte hade min bloggadress förut heller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0