Fundering kring sex

Satt just och funderade på sex.
Borde inte det på sätt och vis vara bättre att ha sex med någon som man känner väl än att ha sex med massa olika från gång till gång som man inte känner eller vet något alls om?
Man borde väl slippa rykten på så vis?
För om det är nån man känner väl så borde ju det ligga i personens intresse att inte snacka om det med allt och alla med tanke på att man är vänner.
Om man har sex med nån man inte känner så kan det ju bli så att den går och snackar hej vilt om att vi haft sex och på så sätt är ryktet igång.
Vad vet jag? Det var i alla fall bara en tanke som slog mig precis nu.

Fast och andra sidan kan ju vänskapen bli förstörd om man har sex med nån man känner.
Fast i mitt fall då jag hade sex med nån vän förlängesen så förstördes inte vänskapen.
Det var ju bara sex, inga känslor, merän vänskapliga.

Det var bara några funderingar jag hade som dök upp i huvudet från ingenstans typ.
Vad säger ni om saken, skulle vara roligt att höra andras åsikter.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hejhej. Vet inte hur jag hamnade här, men jag har ett par tankar att vädra iaf.



Det är tydligen viktigt att åtminstone markera sin sin sexualitet, för annars börjar det gå rykten om att man är homosexuell. Det kan också vara jobbigt - oberoende av faktisk läggning. Jag har inte gjort nåt, låt mig va, liksom.



Ang lösa förbindelser. Sexet kan bli mycket mer intimt om det är med någon man känner väl. Människor är väl olika, men för mig är det det intima som jag vill åt.

2008-10-29 @ 19:24:26
Postat av: Saga

Svar: Lyssna här, eftersom att du säkert bara droppade in på min blogg lite sådär så ska jag tala om att jag går i skolan också. Vi hade kommit överens om 6 timmar i veckan nu får jag jobba 2 veckor på 1. Du har väl adlrig klagat över att dina skor är försmå eller din mat äcklig? Tänk på barnen i afrika dom skulle bli överlyckliga för det också. Jag vet mycket väl att det finns arbetslösa människor här i världen och visst vill jag som alla andra ha pengar. Men min kropp pallar nog inte det, det är därför jag tycker att det är konstigt.



Innan du kommer och gnäller på mig kan du ju kanske kolla igenom lite mer så du vet vad du kan gnälla på.

2008-10-29 @ 20:32:36
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Saga

Svar: Men tiden och pengarna spelar ingen roll för mig utan det är vad min kropp pallar och vad den inte pallar. Och som jag ser det så pallar den varken 11 eller 13 timmar på en vecka när jag har skola och allt det där. Och jag tycker inet att företaget ska få göra så när det står 6 timmar på mitt anställningsbevis.

Det är precis vad jag säger i det inlägget, inget annat.

2008-10-30 @ 00:28:34
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag tror absolut det är bättre att ha sex med någon man känner, dock behöver det nädvändigtvis inte vara en bästa killpolare, utan det kan ju handla om en pojkvän. det ser jag som mycket mer värt än att ha sex med en massao lika killar :) kramkram

2008-10-30 @ 11:19:11
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0