Haggan på jobbet

Man kan inte annat än att bli förbannad när man kommer och ska ta sin jacka vid hemgång och den ligger slängd på golvet.
Det är inte första gången det inträffar när jag jobbat ihop med den där haggan att antingen jackan eller väskan ligger slängd då den enligt henne måste vara ivägen på nåt sätt.
Fast nu var det ju ett tag sen sist, så jag trodde verkligen att  hon lagt av med dom där barnungefasonerna vid det här laget.
Men tydligen och bevisligen inte.

Men idag fick jag ta mig fan nog så jag kunde inte låta bli att skriva att människan skulle bete sig vuxet och hänga upp jackan om hon nu var tvungen att flytta på den.
Kanske inte så bra att skriva det för då lär jag väl få den där chefen på mig om att jag skrivit det. Men det ger jag blanka fan i för jag anser inte att man slänger andras saker på golv.
Jag skulle personligen aldrig få för mig att bara slänga andras saker så.
Men så är jag väluppfostrad också och har fått lära mig vanligt enkelt folkvett till skillnad mot vad hon måste ha fått i sin uppväxt.
Vilka kassa föräldrar.

Människan jag talar om är en surfitta på runt femtio år, har ett beteende på cirka fem år till och från, sparkar på saker om det råkar ligga nåt på golvet, inte går det att gå brevid det utan nä det måste sparkas på så att det far all världens väg. Att knuffas sitter tydligen också i sen hon var liten unge, hon kan inte gå förbi lite fint utan måste ju knuffa till en annan.
Och det som verkligen sitter i är att hon aldrig har gjort eller sagt nåt som jag skrev i ett tidigare inlägg.
Det är riktigt patetiskt att en kärring i den åldern håller på som en barnunge.

Det lär komma mera om den där, var så säkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0