Jävla fitta

Då jag kom till jobbet så ropade chefen in mig och frågade varför jag rivit ur en sida ur boken. Och jag kläckte ur mig "Det hände en olycka"  men kunde ju inte låta bli att dra på smilbanden samtidigt.
Han lär inte ha trott mig men jag var snabb därifrån för att slippa ytterligare frågor.

Sen fick jag ytterligare frågan av den andra när jag kom ut och svaret fick bli den samma.
Tyckte inte att dom hade med att göra varför jag rivit ur sidan.
Ville ju bara dölja det jag skrivit när jag var förbannad på haggan som jag förstås var förbannad på igen när jag gick hem.

Kärringfan tror verkligen att man kan vara på två ställen samtidigt. Hon gick i taket på att jag inte hunnit saker.
Så det skulle hon komma ihåg till nästa gång som det så fint hette.
Jävla fitta.
Hon om någon vet att det kan vara mycket att göra så att det inte alltid man kommer ifrån och kan göra andra saker.
Så käften stängd borde hon ha.
Men nä hon ska ha nåt att tjaffsa om så fort hon får chansen.

Om hon tror hon ska lyckas knäcka mig så att jag slutar så tror hon fel, det hon gör mot mig kommer slå tillbaka på henne själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0