Lögn

Helvete vad kärringen blängde på mig igår när jag kom till jobbet efter att jag sagt hej till henne.
Sen när jag var klar med det jag skulle då säger hon något som jag bara hatar "Ge hit nycklen". Alltså det är ordet "ge hit" jag inte kan med.
Det heter inte "Ge hit" om saker och ting enligt mig. Det är sånt som smårbarn säger innan föräldrarna lärt dom lite hyffs. Vilket hon den där aldrig fick lära sig.
Själv säger jag alltid "Kan jag få" om det är något jag vill ha.

Ska bli intressant att se vad jag får för fråga angående boken idag som jag rev ur en sid ur. Får väl skylla på att boken höll på att åka ner i golvet så att jag fick tag i ett blad så den revs ur.
Problemet är att då lär jag väl få frågan varför jag inte tejpade in den där sidan igen så då får jag väl dra ytterligare en lögn.
Får väl bli nåt i stil med att jag inte tänkte på det för att jag hade knycklat ihop den och slängt den redan.
Tror inte att någon går på det men värt ett försök.

Vill nämligen inte att chefen skulle se vad det stod där så jag rev ur den för den sakens skull. Det är tillräckligt med liv som det är på det där stället.
Och så är jag inte så populär hos chefen heller för den delen då jag anser att han behandlar mig så dåligt om man jämför med hur han behandlar alla andra. Så jag kan ju inte låta bli att säga vad jag tycker och det är då inget han uppskattar.

Kommentarer
Postat av: Nicky

om du behöver hjälp med din design så fixar jag det

2008-10-23 @ 17:21:38
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0