Msn

Samtal via en telefon avslutar man ju alltid med ett "Hejdå" men varför avslutar aldrig folk msnkonversationer med ett "hejdå" eller "jag måste gå nu, hörs senare"?

Vad är skillnaden mellan att man skriver på msn och att man pratar i telefon?
Det är så respektlöst av folk att bara helt plötsligt sluta svara då man sitter och skriver via datorn.
Tror ju knappast att folk är så oartiga i telefon så de bara lägger på när dom inte orkar prata mer eller ska iväg och göra nåt annat.

Jag har många på min msn som gör som jag skrev där uppe, och jag blir lika förbannad varje gång om det är något viktigt man vill ha svar på och så får man inget svar på flera timmar eller så får man inget svar alls.

Nu har jag faktiskt inte bara sådana där respektlösa folk på min msn utan även sådana som kan visa respekt.
Dom meddelar om dom ska dra om det så bara är för fem minuter dom ska iväg.
Ett schysst avslut på en msnkonversation helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0