Tidsfördriv

Jag har kompis som jag tror skaffat sig en ny tant i brist på sitt ex.
För så fort man pratar med honom så handlar det om hans ex och hur illa hon gjort honom och hur slampig och allt vad det nu är han kan komma på att hon är.
Men på sätt och vis tror jag inte att hon kommit över honom heller riktigt.
Hon ber honom dra åt helvete och grejer enligt han men ändå är det hon som är den som tjatar om att dom ska vara vänner efter ett tag igen och han går med på det utan tvekan.

Jag personligen fattar inte att dom inte bara skiter i varandra och går vidare.
Hon med sina olika dejter och han med eller utan den han har som tidsfördriv.
Det verkar inte som om att han har några äkta känslor för den nya tanten mer än på vänskapligt plan. Han säger aldrig något om sina känslor för henne mer än att det är trivsamt i hennes sällskap men det kan det vara i vänners sällskap också.

Nä det är nåt som inte stämmer där riktigt. Det är knappast något som man kan kalla äkta.
Man tycker att att han borde lägga energin på den nya i stället för att älta om sitt ex.
Han vill ju bevisligen ha exet i sitt liv fast han inte erkänner det för så fort det är om nåt så handlar det ju om vad hon vill och inte vill inte vad han vill.

Men han skulle ju aldrig kunna be henne dra åt helvete och säga att han inte vill se henne mer efter det hon gjorde mot honom, konstigt egentligen att nån kan ta det så lätt att någon var otrogen mot en.
Fattar inte hur han kan snacka så mycket skit om henne men ändå vilja ha henne  i sitt liv, men då heter det ju att han ska utnyttja henne lite så att hon kan skjutsa på honom ibland.
Säkert, vem försöker han lura?

Dom två förtjänar varandra och passar som handen i handsken ihop.
Ingen av dom kan ju släppa den andra så lika bra att dom blir ihop igen tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0