KK-kompis

Idag har jag fått höra att jag har en kk-kompis.
Har bara haft sex med honom en gång innan och nu är vi tydligen kk-kompiar enligt han.

Men jag har i och för sig inte något emot att vara det med honom, han ser ju inte dum ut heller och är rätt så charmig. Har ju ändå haft sex med honom förut så då kan jag ju ha det igen. Då slipper det ju bli ännu än person på listan. Håller mig hellre till så få personer som möjligt än att göra som många andra som knullar med allt och alla.
Jag vägrar att vara sån.

Jag vill inte ha en kille som pojkvän eller i sängen som jag vet har varit med för många heller. Det är lite äckligt att i så fall ha delat honom med hur många olika andra tjejer som helst.
Killen får ju givetvis ha haft sex med folk innan men  när det går uppemot 15 personer så tycker jag allt att det är för många.
Jag kanske har höga krav. Men sådan är jag, jag kan inte råför det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0