Tack så jävla mycket för det

Vad besviken man kan bli på personer som man själv säger grattis till när dom fyller år och så får man inte ens ett endaste grattis av dom när man själv fyller även att man nämner samma dag att man fyller år.
Det enda svaret man fick var ett "okej".
Tack så jävla mycket för det, typ.
Riktigt dåligt.

Men det jag ville komma till i det här inlägget var att när hon fyllde år ville hon att jag skulle köpa öl och bjuda henne på så att hon skulle kunna gå ut och festa med mig och fira sin födelsedag. Jag skyllde på att jag inte hade pengar för att slippa bjuda men pengar det hade jag som vanligt.
Det var ju tur i efterhand att jag inte var så snäll som bjöd då hon inte ens kunde kläcka ur sig ett endaste litet enkelt grattis när jag fyllde när jag påpekade det.
Men nu vet jag nån som inte kommer få något grattis av mig nästa gång.
Och det är fler än henne det gäller.

Kommentarer
Postat av: Karlssone

Dåligt av hon att inte säga grattis. Men du GRATTIS i efterskott. Tänkte även på de där om att man inte säger hej då på msn. loggar dom inte ut? Eller är dom kvar online och bara inte svarar?

2008-10-19 @ 16:28:37
Postat av: http://angeldevil.blogg.se/

Karlssone: Tackar. Nä, dom är fortfarande on. Så man vet inte om dom är kvar vid datorn eller inte.

2008-10-21 @ 00:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0